-
Qr till min Swish är:
-

Kalender:
-
Socialdemokraterna - för dig som vill veta mer om partiet, bli medlem eller donera pengar till partiet.
Mikael Ensson – Socialdemokrat från Koppom – går min egen väg.- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026Nu har det stått en bil och läckt olja på Eda Glasbruk i 10 dagar. Trots att kommunen har blivit informerad om detta, har ingenting skett. Dettas till trots att det 3 meter under bilen är grundvattentäkten som försörjer Charlottenberg … Fortsätt läsa →Cyber
- Varför finns det vårdköer? 4 juni 2026Ja, det funderar jag på mycket. Jag har länge stått i köer nu, till olika operationer. Nu är det en ryggoperation, för att underlätta efter de diskbråck som jag har. Det är en operation som jag verkligen längtar efter. Nu … Fortsätt läsa →Cyber
- Vatten till Åmotfors 3 juni 2026Det har en längre tid pågått utredningar om hur Eda kommun ska kunna garantera bra vattenkvalitet till innevånarna i Åmotfors. Det har pekats ut två tänkbara alternativ och det ena är att bygga ett nytt vattenverk och ta vatten från … Fortsätt läsa →Cyber
- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026
De senaste kommentarerna:
-
Blogroll
- Livsarkivet – gör klart innan beslut måste ta Skona dina närmaste, planera själv, gratis, ta besluten och prata om det med nära och kära 0
- SDG Reklam SDG Reklam 0
Etikettarkiv: Värmland
År 2027, Värmlands framtid är över
Då tas det sista spadtaget på resan, som började i början av 90 talet. Då började företaget Samåk och de har varit med sen dess. Anledningen till att Samåk startade var för att försöka få bättre pris samhällsstyrda transporter, samtidigt … Fortsätt läsa
Publicerat i Eda, ensson, Mina tankar, Nyheter, Politik
Etiketter "a working class hero is something to be", demokrati, Eda, funderingar, Partier, Pengar, Politik, politiker, Region Värmland, tankar, Värmland, Värmlandstrafik AB
Kommentarer inaktiverade för År 2027, Värmlands framtid är över
Blir opererad igen
Nu är det då klart att jag blir opererad igen. Jag vet inte än när, men står nu i kö med förhoppning om förtur. Det känns faktiskt helt underbart att det är läkare som tror på mig än efter den … Fortsätt läsa
Publicerat i Eda, ensson, Mina tankar, Nyheter, Politik
Etiketter "a working class hero is something to be", Politik, politiker, Region Värmland, Värmland
Kommentarer inaktiverade för Blir opererad igen