-
Qr till min Swish är:
-

Kalender:
-
Socialdemokraterna - för dig som vill veta mer om partiet, bli medlem eller donera pengar till partiet.
Mikael Ensson – Socialdemokrat från Koppom – går min egen väg.- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026Nu har det stått en bil och läckt olja på Eda Glasbruk i 10 dagar. Trots att kommunen har blivit informerad om detta, har ingenting skett. Dettas till trots att det 3 meter under bilen är grundvattentäkten som försörjer Charlottenberg … Fortsätt läsa →Cyber
- Varför finns det vårdköer? 4 juni 2026Ja, det funderar jag på mycket. Jag har länge stått i köer nu, till olika operationer. Nu är det en ryggoperation, för att underlätta efter de diskbråck som jag har. Det är en operation som jag verkligen längtar efter. Nu … Fortsätt läsa →Cyber
- Vatten till Åmotfors 3 juni 2026Det har en längre tid pågått utredningar om hur Eda kommun ska kunna garantera bra vattenkvalitet till innevånarna i Åmotfors. Det har pekats ut två tänkbara alternativ och det ena är att bygga ett nytt vattenverk och ta vatten från … Fortsätt läsa →Cyber
- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026
De senaste kommentarerna:
-
Blogroll
- Ljud från vindkraftsverk mm Mycket fin och informativ sida om ljudet från vindkraftsverk. 0
- Livsarkivet – gör klart innan beslut måste ta Skona dina närmaste, planera själv, gratis, ta besluten och prata om det med nära och kära 0
Etikettarkiv: Republik?
Republik eller Monarki?
Detta är en fråga som Socialdemokraterna och Vänsterpartiet haft på agendan i många år. Att gå från Monarki till Republik eller som det heter i folkmun från Kung till President. MEN, när ingenting har skett i detta ämne under alla … Fortsätt läsa
Publicerat i Cyberbuddha, ensson, Mina tankar, Politik, Socialdemokraterna
Etiketter "a working class hero is something to be", demokrati, funderingar, Monarki?, Partier, Pengar, Politik, politiker, Republik?, tankar
Kommentarer inaktiverade för Republik eller Monarki?