-
Qr till min Swish är:
-

Kalender:
-
Socialdemokraterna - för dig som vill veta mer om partiet, bli medlem eller donera pengar till partiet.
Mikael Ensson – Socialdemokrat från Koppom – går min egen väg.- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026Nu har det stått en bil och läckt olja på Eda Glasbruk i 10 dagar. Trots att kommunen har blivit informerad om detta, har ingenting skett. Dettas till trots att det 3 meter under bilen är grundvattentäkten som försörjer Charlottenberg … Fortsätt läsa →Cyber
- Varför finns det vårdköer? 4 juni 2026Ja, det funderar jag på mycket. Jag har länge stått i köer nu, till olika operationer. Nu är det en ryggoperation, för att underlätta efter de diskbråck som jag har. Det är en operation som jag verkligen längtar efter. Nu … Fortsätt läsa →Cyber
- Vatten till Åmotfors 3 juni 2026Det har en längre tid pågått utredningar om hur Eda kommun ska kunna garantera bra vattenkvalitet till innevånarna i Åmotfors. Det har pekats ut två tänkbara alternativ och det ena är att bygga ett nytt vattenverk och ta vatten från … Fortsätt läsa →Cyber
- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026
De senaste kommentarerna:
-
Blogroll
- L-O Gävert Arvika Partiets grundare – en klok och jordnära man 0
- Hinderbelysning gällande Energipark Järnskog mfl. Regler gällande beslysning och annat som blir gällande Energipark Järnskog. 0
Etikettarkiv: Region Värmland
Ger upp vården i Värmland
Att vara sjukskriven är en kamp. Framförallt en kamp att komma tillbaks till livet jag hade med arbete, mycket underbara kollegor och helt underbara kunder. Jag saknar det livet något så enormt, så det finns knappt ord för det. Mitt … Fortsätt läsa
Publicerat i Eda, ensson, Mina tankar, Politik, Uncategorized
Etiketter Mitt liv, Politik, Region Värmland
Kommentarer inaktiverade för Ger upp vården i Värmland
v.23 – 2022
Detta här är inte bra. Jag missade återigen veckobrev förra veckan, men ni verkar ju ha överlevt ändå. Men, inga ursäkter för detta, det var ett konstaterande. Nu i år, ja då är det ju valår till Riksdagen, Regionen och … Fortsätt läsa
Publicerat i Uncategorized
Etiketter "a working class hero is something to be", Eda, funderingar, Partier, Politik, politiker, Region Värmland, riksdagen, SOCIALDEMOKRATERNA, tankar, valet 2022
Kommentarer inaktiverade för v.23 – 2022
Läkares lögner skapar omänskligt lidande för patienter i Region Värmland.
När man tar politiska beslut, är man beroende av att ett korrekt underlag från tjänstemän. Detta gäller i politikens samtliga led, då vi inte kan kräva av en politiker att den ska kunna allt i alla områden som den kommer … Fortsätt läsa
Publicerat i Uncategorized
Etiketter medicin, Politik, politiker, Region Värmland
Kommentarer inaktiverade för Läkares lögner skapar omänskligt lidande för patienter i Region Värmland.
Blir opererad igen
Nu är det då klart att jag blir opererad igen. Jag vet inte än när, men står nu i kö med förhoppning om förtur. Det känns faktiskt helt underbart att det är läkare som tror på mig än efter den … Fortsätt läsa
Publicerat i Eda, ensson, Mina tankar, Nyheter, Politik
Etiketter "a working class hero is something to be", Politik, politiker, Region Värmland, Värmland
Kommentarer inaktiverade för Blir opererad igen
så här kan det bli i journal när doktor inte kan räkna.
Anteckning utan fysiskt möte Antecknad av Censurerat namn (Sjuksköterska) på Ortopedi, Landstinget i Värmland, Ortopedmottagning Karlstad 2018-10-11 10:40 Kontaktorsak Pat. ringer för receptförnyelse på OxyContin, fick recept utfärdat på 2 x 98 stycken 7/9 men har i det närmaste slut eftersom … Fortsätt läsa
Publicerat i ensson, Mina tankar, Politik, Uncategorized
Etiketter ensson, Landsting, Mitt liv, Region Värmland, Sjukvård, tankar
Kommentarer inaktiverade för så här kan det bli i journal när doktor inte kan räkna.