-
Qr till min Swish är:
-

Kalender:
-
Socialdemokraterna - för dig som vill veta mer om partiet, bli medlem eller donera pengar till partiet.
Mikael Ensson – Socialdemokrat från Koppom – går min egen väg.- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026Nu har det stått en bil och läckt olja på Eda Glasbruk i 10 dagar. Trots att kommunen har blivit informerad om detta, har ingenting skett. Dettas till trots att det 3 meter under bilen är grundvattentäkten som försörjer Charlottenberg … Fortsätt läsa →Cyber
- Varför finns det vårdköer? 4 juni 2026Ja, det funderar jag på mycket. Jag har länge stått i köer nu, till olika operationer. Nu är det en ryggoperation, för att underlätta efter de diskbråck som jag har. Det är en operation som jag verkligen längtar efter. Nu … Fortsätt läsa →Cyber
- Vatten till Åmotfors 3 juni 2026Det har en längre tid pågått utredningar om hur Eda kommun ska kunna garantera bra vattenkvalitet till innevånarna i Åmotfors. Det har pekats ut två tänkbara alternativ och det ena är att bygga ett nytt vattenverk och ta vatten från … Fortsätt läsa →Cyber
- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026
De senaste kommentarerna:
-
Blogroll
- Hinderbelysning gällande Energipark Järnskog mfl. Regler gällande beslysning och annat som blir gällande Energipark Järnskog. 0
- SOCIALDEMOKRATERNA – bli medlem Bli medlem idag, för ett bättre Eda kommun, bli deltagande FÖR en positiv förändring där vi gemensamt hjälps åt för ALLAS bästa. 0
Etikettarkiv: dyrare medicin
Synd om de fattiga i riksdagen!!!
– Eller vad fan ska man kalla det. Den senaste veckan har de återigen lyckats få igenom en löneökning med 3000 kr/månad. Ursäkten är att de har en nämnd, som tar beslut om bland annat de arvoden som en ledamot … Fortsätt läsa
Publicerat i ensson, Mina tankar, Nyheter, Politik, Tidö regeringen leds av SDs krav
Etiketter demokrati, dyrare medicin, funderingar, Mitt liv, Partier, Pengar, Politik, politiker, Regeringen, sd, tankar
Kommentarer inaktiverade för Synd om de fattiga i riksdagen!!!