-
Qr till min Swish är:
-

Kalender:
-
Socialdemokraterna - för dig som vill veta mer om partiet, bli medlem eller donera pengar till partiet.
Mikael Ensson – Socialdemokrat från Koppom – går min egen väg.- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026Nu har det stått en bil och läckt olja på Eda Glasbruk i 10 dagar. Trots att kommunen har blivit informerad om detta, har ingenting skett. Dettas till trots att det 3 meter under bilen är grundvattentäkten som försörjer Charlottenberg … Fortsätt läsa →Cyber
- Varför finns det vårdköer? 4 juni 2026Ja, det funderar jag på mycket. Jag har länge stått i köer nu, till olika operationer. Nu är det en ryggoperation, för att underlätta efter de diskbråck som jag har. Det är en operation som jag verkligen längtar efter. Nu … Fortsätt läsa →Cyber
- Vatten till Åmotfors 3 juni 2026Det har en längre tid pågått utredningar om hur Eda kommun ska kunna garantera bra vattenkvalitet till innevånarna i Åmotfors. Det har pekats ut två tänkbara alternativ och det ena är att bygga ett nytt vattenverk och ta vatten från … Fortsätt läsa →Cyber
- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026
De senaste kommentarerna:
-
Blogroll
- SDG Reklam SDG Reklam 0
- Arne Anka En ärlig kille som varit med mig I många år. 0
Etikettarkiv: du är viktig
Med eller motvind? – chaufför eller passagerare?
Vad är du för en person? Är du en sådan som försöker göra något eller sitter du hemma och kommenterar med att någon borde göra något och inte inser att just DU själv är någon och skulle klara av att … Fortsätt läsa
Publicerat i Eda, ensson, Mina tankar, Politik, Socialdemokraterna, Val 2026
Etiketter "a working class hero is something to be", demokrati, du är viktig, du behövs, du kan, Eda, funderingar, Partier, politiker, tankar
Kommentarer inaktiverade för Med eller motvind? – chaufför eller passagerare?