Är tillbaka

På grund av mitt egna slarv, så har ensson.se legat nere en stund. Slarvet var av den art som heter missat att betala räkningen, men eftersom nu sidan är igång igen, så är jag glad och nöjd över att det inte blev längre än det skedde.

Micke

Om Cyber

En som är en stolt Värmlänning som skriver vad han tycker när han tycker om vad han tycker, född 1976. Har börjat med politiken igen efter att ha varit icke engagerad i en del år, de så kallade barnaåren. Medlem av Socialdemokraterna och tänker jobba för en socialdemokratisk politik.Fråga om du funderar på något. Det enklaste är att maila på mikael@ensson.se.
Det här inlägget postades i ensson. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar