Nu har jag gått och väntat i 11 år på att få mitt knä bytt så jag kan börja jobba igen och den väntan är otroligt dryg. Ingen läkare som följer upp det, en vårdcentral som enbart är intresserade av att ta bort läkemedel som fungerar och ersätta dem med andra som inte gör det.
Tiden går, men jag har i alla fall för länge sen konstaterat att jag kommer inte komma tillbaka till ett arbetsliv. Det är inte för att jag inte vill det, utan för att jag blir stoppad av vården. Så, för min egen del blir det till att fortsätta gilla läget, röra om i politiken och skriva här.
Micke
