Tack för ert stöd

Jag vill tacka alla er, som givit mig stöd och som fortfarande gör det, i denna personvalskampanj. Det skulle ha varit omöjligt utan det stödet och ert stöd vidare behövs. Jag vill gärna få till med att ha en ”kampanjbas” och det har jag skrivit om förr. Men, på en låg inkomst (är sjukpensionär), så är det en omöjlighet till att få till på egen hand. Jag hoppas fortfarande på att få till den möjligheten, men går det inte så går det inte. Det lär helt enkelt visa sig hur det blir med det.

Min QR kod för swish:

Eller via Revolut till: revolut.me/mensson

Om du vill stödja mig i detta, finns det QR koder här på sidan och vill man inte använda sig av dem, så kan man swisha mig direkt till 0738354237.

Jag hoppas innerligt att ni, precis som jag gör, tycker det är viktigt med nytt blod i kommunpolitiken. Det som absolut behövs är att få politiken att inse att det måste börjas lyssna på folket, mera än enbart vid valrörelsen. Jag är inte perfekt, jag har mina fel och brister men det är inte av en sådant allvar utan jag kan fortfarande vara med och vara en del av kommunens utveckling.

Jag hoppas ni tycker att jag är värt ert stöd, annars har jag totalt misslyckats.

Micke

Om Cyber

En som är en stolt Värmlänning som skriver vad han tycker när han tycker om vad han tycker, född 1976. Har börjat med politiken igen efter att ha varit icke engagerad i en del år, de så kallade barnaåren. Medlem av Socialdemokraterna och tänker jobba för en socialdemokratisk politik.Fråga om du funderar på något. Det enklaste är att maila på mikael@ensson.se.
Det här inlägget postades i Cyberbuddha, Eda, ensson, Mina tankar, Politik, Val 2026 och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar