Förra veckan.

Tack till alla, som på olika sätt hört av sig och frågat om varför jag inte publicerat varje dag. Det beror, helt enkelt, på att orken har inte funnits där för att jag haft för ont. Jag har en hel del krämpor i denna jävla kroppen och jag kommer skriva om några av dem, senare denna vecka.

Micke

Om Cyber

En som är en stolt Värmlänning som skriver vad han tycker när han tycker om vad han tycker, född 1976. Har börjat med politiken igen efter att ha varit icke engagerad i en del år, de så kallade barnaåren. Medlem av Socialdemokraterna och tänker jobba för en socialdemokratisk politik.Fråga om du funderar på något. Det enklaste är att maila på mikael@ensson.se.
Det här inlägget postades i Cyberbuddha, ensson och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar