-
Qr till min Swish är:
-

Kalender:
-
Socialdemokraterna - för dig som vill veta mer om partiet, bli medlem eller donera pengar till partiet.
Mikael Ensson – Socialdemokrat från Koppom – går min egen väg.- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026Nu har det stått en bil och läckt olja på Eda Glasbruk i 10 dagar. Trots att kommunen har blivit informerad om detta, har ingenting skett. Dettas till trots att det 3 meter under bilen är grundvattentäkten som försörjer Charlottenberg … Fortsätt läsa →Cyber
- Varför finns det vårdköer? 4 juni 2026Ja, det funderar jag på mycket. Jag har länge stått i köer nu, till olika operationer. Nu är det en ryggoperation, för att underlätta efter de diskbråck som jag har. Det är en operation som jag verkligen längtar efter. Nu … Fortsätt läsa →Cyber
- Vatten till Åmotfors 3 juni 2026Det har en längre tid pågått utredningar om hur Eda kommun ska kunna garantera bra vattenkvalitet till innevånarna i Åmotfors. Det har pekats ut två tänkbara alternativ och det ena är att bygga ett nytt vattenverk och ta vatten från … Fortsätt läsa →Cyber
- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026
De senaste kommentarerna:
-
Blogroll
- SDG Reklam SDG Reklam 0
- SOCIALDEMOKRATERNA – bli medlem Bli medlem idag, för ett bättre Eda kommun, bli deltagande FÖR en positiv förändring där vi gemensamt hjälps åt för ALLAS bästa. 0
Kategoriarkiv: Kongress 2025
Det duggar tätt
Äntligen, har den Socialdemokratiska partiledningen vaknat och gått fram med att vi Socialdemokrater vill ha bort den så orättvisa karensdagen. Detta var verkligen dags att så skedde. Det går inte att se någon form av rättvisa i det systemet, då … Fortsätt läsa
Publicerat i Cyberbuddha, ensson, Kongress 2025, Mina tankar, Nyheter, Politik, Socialdemokraterna, Val 2026
Etiketter demokrati, funderingar, karensdag, Pengar, Politik, politiker, SOCIALDEMOKRATERNA, tankar
Kommentarer inaktiverade för Det duggar tätt
Regeringen och SD sviker folket
Att vara engagerad politiker samt fått väljarnas förtroende, är verkligen en ära. Tyvärr, är det långt ifrån alla, som jobbar för ALLA medmänniskor inom det område, som man är vald till att vara med och förbättra. Det har tydligare än … Fortsätt läsa
Publicerat i Cyberbuddha, ensson, Kongress 2025, Mina tankar, Politik, Socialdemokraterna, Sverigedemokraternas svek, Tidö regeringen leds av SDs krav, Val 2026
Etiketter "a working class hero is something to be", demokrati, funderingar, Partier, Pengar, Politik, politiker, sd, SVERIGEDEMOKRATERNA, Svikna väljare, tankar, Tidöpartierna, val2026
Kommentarer inaktiverade för Regeringen och SD sviker folket
Socialdemokraternas kongress
Jag är en av de nominerade till valet av ombud till partikongressen och jag är nominerad i valkrets 5. Jag tycker det var roligt att jag blev ombedd att söka för det känns ju än mer ärofyllt då. Jag vet … Fortsätt läsa
Publicerat i ensson, Kongress 2025, Mina tankar, Politik, Socialdemokraterna, Tidö regeringen leds av SDs krav
Etiketter demokrati, funderingar, kongress 2025, Politik, politiker, tankar
Kommentarer inaktiverade för Socialdemokraternas kongress