-
Qr till min Swish är:
-

Kalender:
-
Socialdemokraterna - för dig som vill veta mer om partiet, bli medlem eller donera pengar till partiet.
Mikael Ensson – Socialdemokrat från Koppom – går min egen väg.- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026Nu har det stått en bil och läckt olja på Eda Glasbruk i 10 dagar. Trots att kommunen har blivit informerad om detta, har ingenting skett. Dettas till trots att det 3 meter under bilen är grundvattentäkten som försörjer Charlottenberg … Fortsätt läsa →Cyber
- Varför finns det vårdköer? 4 juni 2026Ja, det funderar jag på mycket. Jag har länge stått i köer nu, till olika operationer. Nu är det en ryggoperation, för att underlätta efter de diskbråck som jag har. Det är en operation som jag verkligen längtar efter. Nu … Fortsätt läsa →Cyber
- Vatten till Åmotfors 3 juni 2026Det har en längre tid pågått utredningar om hur Eda kommun ska kunna garantera bra vattenkvalitet till innevånarna i Åmotfors. Det har pekats ut två tänkbara alternativ och det ena är att bygga ett nytt vattenverk och ta vatten från … Fortsätt läsa →Cyber
- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026
De senaste kommentarerna:
-
Blogroll
- Ljud från vindkraftsverk mm Mycket fin och informativ sida om ljudet från vindkraftsverk. 0
- Livsarkivet – gör klart innan beslut måste ta Skona dina närmaste, planera själv, gratis, ta besluten och prata om det med nära och kära 0
Kategoriarkiv: Socialdemokraterna
Vindkraftspark Björnetjärnsberget – NEJ i KS!
Detta blev ett extrainlägg, för att njuta av ett så bra beslut i KS idag! Cloudberry wind har sökt om att få bygga vindkraftspark med 17 vindsnurror på detta område. Det har gång efter annan sagt att de ska göra … Fortsätt läsa
Publicerat i Eda, ensson, Mina tankar, Nyheter, Politik, Socialdemokraterna, Socialdemokraterna i Eda kommun, Val 2026
Etiketter "a working class hero is something to be", Björnetjärnsberget, Cloudberry, demokrati, Eda, funderingar, Partier, Pengar, Politik, politiker, tankar, Vindkraft
Kommentarer inaktiverade för Vindkraftspark Björnetjärnsberget – NEJ i KS!
Val2026
Det är några som hört av sig om hur det går med insamlingen, därför kommer detta inlägg. Med en förhoppning om fortsatt ekonomiskt stöd. Min insamling till kommande val och som jag valt att döpa till Val2026 går vidare. Jag … Fortsätt läsa
Publicerat i Eda, ensson, Mina tankar, Politik, Socialdemokraterna, Socialdemokraterna i Eda kommun, Val 2026
Etiketter "a working class hero is something to be", demokrati, Eda, funderingar, Mitt liv, Pengar, Politik, politiker, tankar, val2026
Kommentarer inaktiverade för Val2026
10% –
För att stimulera människor att flytta till vår vackra kommun eller för att bo kvar, måste politiken skapa andra ekonomiska förutsättningar än vad som erbjuds idag. Om man är bosatt i Eda kommun och studerar för att skaffa sig högre … Fortsätt läsa
Publicerat i Eda, ensson, Mina tankar, Nyheter, Politik, Socialdemokraterna, Val 2026
Etiketter demokrati, Eda, funderingar, Pengar, Politik, politiker, tankar, val2026
Kommentarer inaktiverade för 10% –
Denna veckas inlägg
Kommer att handla om vad jag anser behöver göras, för att stimulera människor att flytta hit eller att stanna kvar som folkbokförd här i Eda kommun. När jag publicerar dessa åsikter, är det ingenting som är förankrat i Socialdemokraterna än, … Fortsätt läsa
Publicerat i Eda, ensson, Mina tankar, Nyheter, Politik, Socialdemokraterna, Val 2026
Etiketter demokrati, Eda, funderingar, Partier, Pengar, Politik, politiker, SOCIALDEMOKRATERNA, tankar, val2026
Kommentarer inaktiverade för Denna veckas inlägg
Behöver ert stöd
Om ni skulle kunna hjälpa mig ekonomiskt, så kanske jag kan klara av detta, men jag vet att jag kommer misslyckas utan hjälp från vänliga själar, som tror på mig. Jag vill inte bara ha pengar utan gärna frågor om … Fortsätt läsa
Publicerat i Cyberbuddha, Eda, ensson, Mina tankar, Nyheter, Politik, Socialdemokraterna, Val 2026
Etiketter Eda, Mitt liv, Pengar, personvalskampanj, Politik, politiker, val2026
Kommentarer inaktiverade för Behöver ert stöd