-
Qr till min Swish är:
-

Kalender:
-
Socialdemokraterna - för dig som vill veta mer om partiet, bli medlem eller donera pengar till partiet.
- https://open.spotify.com/show/67tu81cbuwhH3dqSMWVvPi?si=1BGLCRMFTzG2fnwS4P2Odw
Mikael Ensson – Socialdemokrat från Koppom – går min egen väg.- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026Nu har det stått en bil och läckt olja på Eda Glasbruk i 10 dagar. Trots att kommunen har blivit informerad om detta, har ingenting skett. Dettas till trots att det 3 meter under bilen är grundvattentäkten som försörjer Charlottenberg … Fortsätt läsa →Cyber
- Varför finns det vårdköer? 4 juni 2026Ja, det funderar jag på mycket. Jag har länge stått i köer nu, till olika operationer. Nu är det en ryggoperation, för att underlätta efter de diskbråck som jag har. Det är en operation som jag verkligen längtar efter. Nu … Fortsätt läsa →Cyber
- Vatten till Åmotfors 3 juni 2026Det har en längre tid pågått utredningar om hur Eda kommun ska kunna garantera bra vattenkvalitet till innevånarna i Åmotfors. Det har pekats ut två tänkbara alternativ och det ena är att bygga ett nytt vattenverk och ta vatten från … Fortsätt läsa →Cyber
- Oljeläckage på Eda Glasbruk. 5 juni 2026
De senaste kommentarerna:
-
Blogroll
- SOCIALDEMOKRATERNA – bli medlem Bli medlem idag, för ett bättre Eda kommun, bli deltagande FÖR en positiv förändring där vi gemensamt hjälps åt för ALLAS bästa. 0
- SDG Reklam SDG Reklam 0
Kategoriarkiv: Cancer
Eda VC förstörde hans liv.
Jag tipsade VF och hur vården på Eda VC har förstört Lars-Åke Nilssons liv i och med att de inte skickade hans remiss vidare, då provsvaret av PSA testet visade ett högre värde än det skulle vara. De ignorerade totalt … Fortsätt läsa
Publicerat i Cancer, Cyberbuddha, Eda, ensson, Mina tankar, Val 2026, Vård och Omsorg
Etiketter "a working class hero is something to be", demokrati, Eda, funderingar, tankar
Lämna en kommentar
Smärtlindring och svensk sjukvård.
Att man ska vara försiktig med all form av läkemedel, det vet vi alla om, men varför vården är som den är mot just långtidsanvändande av Opioider har jag svårt att förstå. När man läser lite artiklar online, ser man … Fortsätt läsa
Publicerat i Cancer, ensson, Mina tankar, Politik
Etiketter demokrati, ensson, funderingar, Mikael Ensson, Mitt liv, Pengar, Politik, tankar
Kommentarer inaktiverade för Smärtlindring och svensk sjukvård.
Berättelser från vården.
Jag vet jag skrivit om detta ämne förr, men då jag haft lite problem själv med hälsan så har det inte hunnits med. Men, skam den som ger sig, jag kommer börja samla in information från de som vill vara … Fortsätt läsa
Hemresan nyopererad Stockholm – Koppom
Oavsett operation man går igenom eller på vilket sjukhus som man opereras på, så är det väldigt lätt att inse att hemresan är inte optimal att göra kollektivt. Det säger det sunda förnuftet. Operationen gick bra och det är förbannat … Fortsätt läsa
Publicerat i Cancer, ensson, Mina tankar
Etiketter funderingar, Mitt liv, Pengar, politiker, Region Värmland, sjukreseenheten
Kommentarer inaktiverade för Hemresan nyopererad Stockholm – Koppom
Äntligen sista dagen
Jag har behövt ta det lugnt med axeln efter operationen. Nu har stygnen släppt och den extra veckan för läkningen har gått och jag kan börja träna upp axeln igen. Nu är det inte så mycket att träna upp då … Fortsätt läsa
Publicerat i Cancer, ensson, Mina tankar
Etiketter funderingar, Mitt liv, tankar
Kommentarer inaktiverade för Äntligen sista dagen
Det blir bättre
Förlåt för idag, men det har inte varit bra i axeln nog för att göra något inlägg idag. Är ju bara 9 dagar sen de tog tumören. Micke
Publicerat i Cancer, Cyberbuddha, Eda, ensson, Mina tankar
Etiketter funderingar, Mitt liv
Kommentarer inaktiverade för Det blir bättre
När du läser detta, sover jag gott
för nu ligger jag på operationsbordet, äntligen och får bort första klumpen. Jag for till Stockholm tidigt igår morse, så nu har jag varit här ett tag och jag vet inte när jag kommer hem. Det jag vet är, det … Fortsätt läsa
Publicerat i Cancer, ensson, Mina tankar
Etiketter funderingar, Mitt liv, operation, tankar
Kommentarer inaktiverade för När du läser detta, sover jag gott
Sista inlägget.
Det är ofrånkomligt att det sker som det gjort i krigets Ukraina. Äntligen fick de klartecken att sätta in material som får gå lite längre in i Ryssland. Putin gör det han gjort hela tiden och skiter fullständigt i att … Fortsätt läsa
Operation 1
I skrivandet stund, vet jag inte exakt dag då operationen är planerad till, mer än sista halvan av november. Det är några som ställt frågor om den, utifrån mitt mående mm och det är bara roligt att folk visar att … Fortsätt läsa
Publicerat i Cancer, ensson, Mina tankar
Etiketter Cancer, funderingar, karolinska, Mitt liv, tankar, tumör
Kommentarer inaktiverade för Operation 1
Det är mycket nu.
När jag skriver detta, har jag idag varit i kontakt med Karolinska sjukhuset. Jag tycker inte om att ha saker som jag vet ska ske utan att ha ett datum på när. Det behöver inte vara det exakta datumet utan … Fortsätt läsa